mineen benim iki baş parmağımda da olmuştu korkumdan gidemiyordum baya kötü olmuştu hemde iki taraflı batıktı bide toplam 4 batık vardı tırnaklarım gözükmüyordu hayatıma devam edemeyecek noktaya gelince araştırdım hastane yerine ayak bakım merkezine yani bir podoloğa gitme kararı aldım soğutucu sprey sıktılar toplamda 2 dakika dahi sürmedi ve hiç canım yanmadı böyle olacağını bilseydim en başından giderdim dedim sonrasında aralıklı olarak gittim plak ve tampon şeklinde ilerledi çok memnun kaldım tel tırnak çekmesi ve iğneye gerek olmadığını söylediler