Pamukpasta bizde 8 ay 5 gunluguz. Sağımla anne sütü alıyor ek gıda çok çok az yiyor. Günde 1 öğünü ek gıda olarak alıyor genelde kahvaltı oluyor irmikli yumurta, haşlanmış yumurta, muzlu yogurt, avakadolu labne vs yediriyorum zor bela yiyor onu da iki kaşık kendi yiyorsa 3 kaşık mama sandalyesi yiyor geri kalanları anne sütü ama gerçekten çok zorlanıyorum süt icirirken de ek gıda yedirirkende Instagramda görüyorum milletin çocuğu dolu dolu tabaklar bitiriyor özeniyorum gerçekten