AselLinamoms Kızlar kullanan var mı yada bı yakını kullanan nasik memnun musunuz etkisini gördünüz mü bende almayı düşünüyorum ama kararsızım
papatyatanesi AselLinamoms ben philips lumea kullanıyorum çok memnunum ama bu markayı bilemedim üstte kalsınn
papatyatanesi AselLinamoms Philips Lumea Brı921/00 modelini kullanıyorum ama ben alalı çook oldu çok memnunum 5 senedir kullanıyorum şu an fiyatı 13.000 küsür olmuş