Hanımlar iyi akşamlar
Nasıl oldu hiç anlam veremediğim bi şey oldu
Son bi kaç gündür dikkat ediyorum kızım yanındayken normal konuşma tonunda iki üç kere çağırdığımda duyuyo
Odaklanmayla alakalı mı diye de izledim bi yere odaklı değilken de söylediğimi duymuyo bir çok kez soruyo söylediğimi anlamak için
Geri dönük olarak günleri düşünüyorum yüksek sese maruz kaldığı oldu mu diye öyle bisey de olmadı
Doktora randevu aldık hemen ama ayın 2sine var en erken
Başına birden böyle bisey gelen oldu mu
Deneyim tecrübesi olan neden böyle olabilir fikri olan var mı acaba?