alp_aras çok şaşırdım 6 ay 7 ay ne demek ya bence ve okuduğum araştırdığım kadarıyla ilk 1 yıl mutlaka beraber aynı oda paylaşılmalı. Benim ki 2 yaşına girecek yazın hala aynı odadayız. Çok sık uyanıyor ayırmam mümkün değil zaten. Ayrılmakta şu an için istemem yanı başımda olmasından memnunum