CheriBlossom minikoalaannesi joie mimzy snacker kullaniyorum 2 aydir ben cok begendim mutfagim genis o yuzden suan katlamiyorum ama katlanabilir ozelligi var misafir gelecegi zaman hemen katlayip kenara aliyorum ayak destegi var sirti 3 kademe seklinde dik-yatay pozisyon aliyor tepsiside cok rahat cikiyor temizleniyor
CheriBlossom minikoalaannesi ayri bir sirt destegi kullanmiyorum kizim hep masaya ulasabilecek sekilde dik oturmak istiyor o yuzden genelde sirti dik sekilde kullaniyorum emniyet kemerini takip masasini takiyorum
egecyprus Ben bir tane kocaman aldım Kıbrıs’ta çocuk eşyası satan bir yerden çok kullanışlı ama çok yer kaplıyor. İki hafta önce minimononun plaj sandalyesinden aldım mama masası da var. Şimdiki aklım olsa sadece mini mono alırdım aşırı pratik.
zezelik85 Her iki çocuğumda da ikea nın antilop mama sandalyesini kullandım. Çok rahat ve temizlemesi kolay. Çok yer de kaplamıyor
minikoalaannesi denizalismom tum islevlerini kullaniyor musunuz aktif? Beni ikileme birakan mama sandalyesinde bu kadar ozellik kullaniliyor mu yoksa dumduz ikea antilop yetiyor mu
denizalismom minikoalaannesi yani ilerleyen zamanlarda masa olarak da kullanabilirim. Şuan da bile oğlum yemek yedikten sonra aşağıya indirmemi istiyor ve oturup kemerleriyle oyun oynuyor. Ben çok memnunum. Aparatlarını çıkarıp yıkıyorum. Süngerini de . Deri kısmı siliniyor çok rahatlıkla .
denizalismom minikoalaannesi yani ilerleyen zamanlarda masa olarak da kullanabilirim. Şuan da bile oğlum yemek yedikten sonra aşağıya indirmemi istiyor ve oturup kemerleriyle oyun oynuyor. Ben çok memnunum. Aparatlarını çıkarıp yıkıyorum. Süngerini de . Deri kısmı siliniyor çok rahatlıkla .