Benimde 2 aylık gündüz uyanık kısa kısa uyuyor sizinki gibi normalmiş galiba gündüz daha uzun süre uyanık kalmaya başlıyormuş zorlandığı zaman kucağımdayken bende yatıyorum onunla temas uykusu yapıyoruz 2 2 buçuk saat uyuyor oda onu akşama kadar götürüyor sonra gece uykusu başlıyor öyle çözüm buldum kendimce hem bende dinlenmiş oluyorum iyi oluyor