sezgigi Bilemiyorum, her bebek farklı tabi ama ben yatağına alıştırmada zorluk çekmedim. Dediğim gibi ilk 2 ay gündüz uykuları hep kangurudaydı, gece uykusuna da kanguruda geçirip, yatağına yatırıyordum. Kademeli bir şekilde azaltmaya başladım. Gündüz en azında bir uykusunu yatağında yapmasına, en kötü kanguru+yatak olarak tamamlamasına çalıştım önce. Sonra 2 uyku derken… 2.5 ay sonrası gece-gündüz hep yatağında yatıyor şimdi. Ama sizin tam tersi, 2 aydan sonra başlamışsınız. Büyüdükçe bilinçleniyorlar, o yüzden herhangi bir alışkanlığı kırmak daha zor olabilir, bilemiyorum.