0100117 sezaryen olmadım ama bende de oldu zorla ye ye diye ısrarlarla yiyordum yaklaşık 15-20 gün öyleydim sadece içecek içmek istiyordum o kadar
yemek isteği iştah hiç bir sey kalmamıştı nedense kan ilaçları vs kullandığım için zorla yiyordum garipti ya sonra geçti yavas yavas birde benim 2 gün sütüm yoktu kızım küvözdeydi 6 gün ondan olur diye düşündüm ama sonrasında da devam etti