s1249 yok canım atak dönemi yeme reddi oluyor ben o yüzden 1 haftadır öğlen yemeği vermiyorum ağlıyordu çünkü. Kahvaltıyı yediriyorum ama öyle böyle. Yarın çorba vermeye başlıycam öğlen acıkıyor anlıyorum bakalım napıcak. Bence böyle durumlarda ara vermek lazım yoksa daha kötü yemek görür görmez ağlıyor