Kedilivebebeli1 kuzenim iki çocuğunu da Amerikada doğurdu. İkisi de vajinaldi, sezeryan çok hayati durum olduğunda yapılıyor. Diğer kuzenimin eşi Fransada 3 çocuk doğurdu hepsi vajinaldi, onlarda bu konuda çok katı. Arka komşum çocukluk arkadaşım İskoçyaya taşındı ölüyorum dese de sezeryana almamışlar o da vajinal doğum yaptı. 😄😄 bu sezeryan işi bizim ülkede var. Yanlış anlaşılmasın ben de sezeryanla doğum yaptım 40. Haftamda, evet herkes kendi isteği şekilde doğum yapabilmeli ama bundan önce anne ve çocuk sağlığı daha önemli bence ikisi içinde en sağlıklısı neyse o olmalı. Devletin yapmaya çalıştığı şeyle yaptığı şey o kadar saçma ki, sapla samanı karıştırdılar. Ben yurtdışında yapmadım Londrada yapacaktım ama sonra vazgeçtim. Yine de postunuza yazmış bulundum kusura bakmayın artık.