Eylulardc Oğlum 7 aylık dudağının kenarında bir kızarıklık çıktı bugün uçuk gibi görünüyor olabilirmi böyle bişey anne sütü alıyor hafif hafif bir ek gıdaya başkadık yaşayan varmı bu durumu tehlikeli olabilirmi doktora gitmek gerekirmi sizce
Eylulardc Kimseyle görüşmüyorum uzun süre ateşli hasta oldu geçti şükür acaba onun etkisimi bağışıklık mı zayıfladı bilemiyorum yaşayan varmı bu durumu