Duyguuu1 Selam kızlar🥰 yine her zaman ki gibi pazartesi diyete başlıyorum 😂 var mı diyette olan veya başlayacak olan birbirimizi motive edersek belki daha iyi yaparız tek başıma hep yapıp bırakıyorum😕
ygm-ur Duyguuu1 bende hep buradan okuyup okuyup hırslanıyorum o kadar 😂 birde grup kuralım vs demek yasakmış kurulsa daha motive olurdu bizim için 🤷♀️
annesinintatlisi Duyguuu1 birkac gündür falan yapıyorum ama emziriyorum çok sıkı değil o yüzden en fazla 1 kilo falan gitmiştir 😅😅
Duyguuu1 annesinintatlisi ay yinede çok iyi emzirirken yapmak zordur ben emzirmiyorum ama açlığa dayanamıyorum maalesef
Duyguuu1 ygm-ur evet belki öyle birşey olsa birbirimizi gaza getiririz yeme ataklarında falan engel oluruz iyi olurdu😂
Duyguuu1 annesinintatlisi onu bende çok istiyorum aslında almayı sadece bi heves geçer evde öyle durur diye vazgeçiyorum ara ara😂
Duyguuu1 annesinintatlisi gelecek ay alırım belki şimdi bi diyete bismillah diyebilsem çok iyi olucak 😂