Kızlar bebeğim oyuncaklarıyla oynamıyor yani oynamıuo derken müzik çalan bi oyuncağı var ona basıyo onunla biraz oynuyor topu var ayağıyla tepiyor ama şuanda yeni emekliyor son 20 gündür falan elindeki oyuncakları yere atıyor sürükleye sürükleye gidiyor peşinden emekliyor normal mi bu oyuncaklarını atması 11 aylık olduk