Hiç korkma benım oglumdada henüz yeni geçti bu alışkanlık ama o bazen fazla kasıyordu parmaklarını sıkıştırıyordu özelikle agladıgında üzüldügünde yapıyordu hiç gecmıcek sanmıstım gece emzirirken bile yapıyordu ama cok sukur yenı yenı gecti bazen halen yaptıgı oluyor bence kendı kendılerını tanıyorlar öyle alışkanlık ediniyorlar yapma falan deme sakın daha fazla yapıyorlar