Merhabalar. Kasım ayında normal doğum yaptım bir ay sonrasında dayanılmaz ağrım oldu o bölgede doktora gittiğimde makat çatlağı dedi ve krem yazdı oturma banyoları önerdi. Ara ara çok kötü oldum dayanılmaz ağrılarım devam etti sonra bu ağrılar 10 günde 2 kez haftada bir kez olarak çok mesafe açmadan kendini yineledi. En son doktorumu değiştirip başka birine gittiğimde bana yine krem verdi ve oturma banyosu önerdi. Ağrılarım aralıklı olarak yine çok var. Yaşam kalitemi çok etkiliyor. En son gelmezse botoks yaparız o bölgeye dedi. Emzirme sürecinde makat bölgesine fissürden dolayı botoks uygulayan var mı ? ###