Haydinn Kızlar asayişte çalışan eşleriniz doğu tazminatı alıyor dimi eşim bugün gelmiş batıdayız biz doğuya tayinciyiz bu yaz tazminatlar kesilmiş falan diyorlar bilginiz var mıııııı
NatashaRomanoff Haydinn konu üstte kalsın bilgim yok ama bir şey soracağım. Tüm görev hayatınız boyunca aynı şehirde kalabiliyor musunuz yoksa mecbur mu sürekli tayin.
Haydinn NatashaRomanoff yok yani şöyle biliyorum normalde bi doğu bi batı ama belli bi yaştan sonra batıdan batıya tayin görülüyor ama kesin emin değilim 😂
zeynepozkar NatashaRomanoff aynı şehirde kalamazsın yıllarca her ilin görev süresi farklı 1-2 yıl uzatırsın ama sonrası çok zor
whiteblack Tunceli de bi olay olmuş o yüzden oranın tazminatı kesiceleckmiş galiba Diyarbakır dayız doğu tazminat ı alıyor benimki
OrdekYavrusu whiteblack neresindesiniz acaba, biz kulp komandodayız. Lice hani kulp hariç hepsi kesilecek diye duyduk.
Eymnnn Haydinn evet tazminatlar kesilmeye başladı. Biz dogudayiz eğer arazi görevi varsa. Yada operasyon felan gidenlere tazminat verilecek. Karakolda masa başı çalışanlara kesiliyor
OrdekYavrusu whiteblack inşallah kesilmez tabi ama sanırım aktif bir şekilde göreve çıkanlar hariç kesilecek