[silindi] ayseguloget benimki 15 aylık hiçbir zaman kucakçı olmadı bi ilk uyandığında 10 dk durur ayılmak için bi de bi yeri acırsa gelir sarılır yoksa kımış kımış durmaz kucağımda asla, sürekli ortalığın canına düşmesi lazım çünkü 😅
prensannesi07_ ayseguloget 15 aylık olucaz hiç azalmadan devam ediyor 1 haftadır hastaydı bende hastaydım 2gün raporlıydım evdeydim 1 saniye inmedi kucagımdan haftasonuna sebebsiz ağlamalar iştahsızlık hep kucak yada meme
ayseguloget sibeldogu ay kolumda derman kalmiyor uyaniyor bi basliyoruz 2-3 saat emzir alt al uyusun diye kucakda dursun koyunca uyansin
ayseguloget sibeldogu bebegimin altini bille zor aldim esimde isten 10da geldi 6 saat sonra uyutabildim bebegimi 🥹