7aylik bebeğim aşırı hareketli hiperaktif olduğunu düşünüyorum kim gorse normal değil biz hiç böyle gormedik diyor çıldırmış gibi yerde durmak istemiyor koyduğum gibi agliyor durmadan alıyorum bana vuruyor oraya buraya atlamaya calisiyor günde 30 CC mama veremiyorum beslenmeyi reddediyor biberon görünce kafası çevirip ağlıyor kaşıkla ek gıda verince ağzını kilitliyor acmiyor emmeyi bıraktı sütüm gitti ek gıda almıyor günlerdir aç cisli bezi yok sabah takıyorum akşama kadar aynı boş bez asla uyumuyor uykusa ağlayarak uyanıyor mama değiştirdik olmadı biberon değiştirdik olmadı sevebilcegi şeyleri veriyorum tadı güzel olan iki kaşık yiyor sonra kabız oluyor aşırı gaz yapıyor çünkü sıvı tüketmiyor bir derdi ama anlamiyorum diş desem salya falan yok ateş yok dişinde belirti yok önceden 200 CC mama bitiren bebeğim günde 30 CC içmiyor oda uyurken zorla sokuyorum biberonu ağzına niye böyle doktorda gidiyoruz düzenli niye böyle huysuz mutsuz huzursuz