İyi akşamlar hanımlar 1 hafta önce kızım evde yediğimiz tavuktan sonra ishal oldu 4 parça felan yedi yani ben ondan olduğunu düşünüyorum. O gece sabaha kadar 3 kez felan oldu sağlık ocağına götürdum reflor probiyotik verdi 3 gün kullandım hiç tamamen geçmedi mukuslu günde 2 kez oluyor. Yani şiddetli değil ama sabah akşam yaptığı kakası ishal ve mukuslu kötü kokulu .
Ağrısı halsizligi yok yemesi yarı yarıya düştü bu süreçte muz lapa pilav patates vs yedirdim ama tamamen düzelme yok tavsiyeniz var mı doktoruna götüreceğim artık hani şiddetli olmayınca ben geçer diye düşündüm geçmedi