Merhaba anneler. Yaklaşık 1 haftadır gribim. Ama asla parmağımı dahi oynatamıyorum. İlk defa bu kadar kötü oldum. Ne çocuğa ne eve ne de kendime bakabiliyorum. Yarın da işe gidicem. İlaç da bitkisel takviyeler de alıyorum ama zerre faydası yok. Neden bu kadar uzadı var mı öneriniz ?