Hanımlar bebeğim 2 buçuk aylık ve sadece anne sütü alıyor. Kilom çok arttı psikolojim bozuluyor artık eski kıyafetlerimi giyemiyorum. Her liste kişiye özeldir ama kafamda bir şeyler şekillenmesi açısından paylaşabilecek olan var mı ? Sütümün azalmasından korkuyorum