mericee2 Merhabalar kızım 4,5 aylık dünle bugün gözü hafif kızarık ve çapaklanıyo acaba ne yapsam geçirir?
Tgccccmt Kaynamış sogumuş su ile pamuga batıracaksınız tek yöne silip pamugu atın aynı pamuk saga sola yapmadan temizleyin.. göz enfeksıyonu adenovirüs olabikşr belkide şuan çok salgın var doktora götürmenizde fayda var