motherandhappy Hanımlar merhaba ek gıda da fazla kalan yiyecekleri veriyor musunuz çorbayı falan benmari yöntemiyle ısıtıp tekrar veriyorum ama mesela geçen köfte yaptım 4 taneden ikisini yedi ikisi kaldı nasıl değerlendiriyorsunuz onu yada makarna kalınca napıyorsunuz
aydint Iki gunde bi yapıyorum,yani Bugün pişirdiysem yiyo sonra dolaba koyuyorum, yarında yiyo daha fazla yapmamaya çalışıyorum, çorbaları sıcakken kavanozluyorum
motherandhappy aydint genelde bende öyle yapıyorum aöa dediğim gibi bazen köfte falan olunca ısıtamıyorum ertesi gün yaptığım çorbaya koymayı denicem bide