Kızlar bebeğim 2 aylık emziriyorum biberon vs kullanmıyorum alışmasını istemiyorum siz dışarı çıkınca nasıl emzşriyorsunuz mekanlar çok pis, arabada fenalık geliyor terliyoruz çok zorlanıyorum 2 pazardır çıkıyoruz rezil olup eve dönüyoruz ağlıyor durduramıyoruz