Biz3kisiyiz_ Zehraonur Aa kesinlikle çok iyi bir dizi 🤌 bende 15. Bölümdeyim ah yani bu kadar gerçekçi hayattan yaşadığımız hissettiğimiz şeylerin dizisi resmen + tam bir ebeveyn dizisi 🥹
kubramomm- Zehraonur Ya ben Instagram’da gormuatum bu diziyi öyle başladım 3. Bolumdeyim Instagram’da izlediğimde bı baba kızına hep destek oluyordu ama ben öyle bir bölüm gormedim öylemi sonlara doğru
Zehraonur kubramomm- tabı 16 bölüm dizi zaman atlaması yaparak ılerlıyor gecmıse dönüyor sımdıye dönüyor ama ilk bölümler zaten anne babamın hayatını gösteriyor çocukları küçük hallerını ıslıyor ılerleyen bölümlerde artık
Dmt-01 Serpil09 1992 diye bi dizi var netflixte izleyin begenirsinz bence.Fİlm şuan aklıma gelmiyor ama en son 1992yi ve susmayanları izlemiştik.Susmayanlarda konusu kötü değil ama beklentimin altnda kaldı.1992 çok iyi ama