Kızlar oğlum 13 aylık ve 13 aydır düzgün uyuduğum tek gece yok , uyku eğitimleri, rutinler Herşeyi denedim ama çok aktif bir bebek. Hiçbisey çözüm olmadı. Geceleri emzik olarak kullanıyor beni resmen. Psikolojim bozuldu kafayı yiyorum artık uykusuzluktan. Son çare emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim sabır taşıyla . Sizce çare olur mu yorumlarınızı bekliyorum 😞
Sizce emzirmeyi bitirmek uykuya çözüm olur mu .