Merhabalar yaklaşık bir senedir ense kısmımda daha çok kulağa yakın yerde elime bir beze gibi birşey geldi bunun için evhamlanıp 3 kez doktora gittim lenf bezi şişmesi enfeksiyon kaynaklı dedi muayene etti kist vb değilmiş antibiyotik içtim küçüldü ama tamamen asla gitmiyor sanki yer etti oraya büyümüyor da aynı sorunu yaşayan var mı aranızda