Bebeğim 35+5 prematüre doğdu 10 gün kuvozden sonra direkt meme ve mama devam ettik ama ara ara hep meme reddi yaşadık savaştık yendik şuan ek gıda mama alıyor ama son 2 aydır sadece gece emiyordu, son on gündür onu da almıypr reddediyor ya da 1 dk emip bırakıyor istemiyor, doktor şarkı söyleyerek kucakta gezidrerek dene dedi denedim o da olmadı sağıp vereyim dedim sütüm de damla damla geliyor şuan böyle kendimi arada derede hissediyorum çok :(( sizin süreciniz nasıl oldu yani daha da memeye dönmeyecekse bu sürünceme çok uzamasın da istiyorum bilmiyorum çok sıkıldım bu meme probleminden doğduğundan beri çabalıyorum