ummukerem idarelik mama kullanmak istemesenizde biriktirmek zor olur sütü emzirirken, ben saatli sağdığımda ancak ucu ucuna verebiliyorum.. 30-40ml sagdiginizi paketlemek muhafaza etmek zor olur.. daha önce mama kullandıysanız alışkın olduğu bir mama varsa 3-4 öğün idare edin bence.. Gecen gün ben hormonlu ilac ictim sagip dökmek zorunda kaldim 3-4 öğün mama vermek zorunda kaldim bazen mecbur kalıyor insan 🌸😊 emdiği dönemde oldu ama hep tutmuyor birden agliyor geri mecbur sağıyordum benim bebis hic düzenli emmedi hep meme reddi git gelli olduk sonra aşı oldu grip olduk bıraktı emmeyi