Kalbim22 benım seneler onceden var canım test yaptırdığımda belki 10 yıldan fazla olmuştur o yüzden çok fazla hatırlamıyorum ama kolumdan kan alınmıştı sonra bikaç işlem daha yapılmıştı fakat hatırlamıyorum mevsimsel alerjik yazıyordu fakat toza elyafa polene çoğu şeyde rahatsız oluyorum sizde farkedersiniz zaten ben mesela bir elyafı ellediğimde sürekli kaşınıyorum kızarıyor burun akıntısı hapşuruk anında başlar tozdada aynı şekilde çok tozlu ortama gireyim anında gözlerim yaşarır hapşuruk arka arkaya bitmez bazende eskiden çok nefes darlığıda yaşıyordum fakat kortizonlu igne olmuştum o dediğim dönemde eskisi gibi nefes darlığı olmuyor