Merhaba hanımlar. Oğlum yarın 4 yaş olcak. Huyu o kadar çok değişti ki yerinde durmaz , laf dinlemez , herkesin oyuncağını almaya kalkar , herkes onla arkadaş olsun oynasın ister. Bugün parkta herkese karıştığı için parkı terketmek zorunda kaldık. Artık aileler terslemeye başladı oğlumu. Ben de lafımı dinletemiyorum. Çok cana yakın bir çocuktur ama bu huyları yüzünden parka çıkmak istemiyorum. Bir de tek çocuk olduğu için çocuklar onunla oynasın diye ısrar ediyor yapışıyor çocuklara, oyunlarına engel oluyor. Normal mi bu davranışlar 😢 Çok bunaldımm ,🙄