kdjdkd belgin11 bende böyleyim ne fiziğimi beğeniyorum ne kendimi her güzel kadınla kendimi kıyaslıyorum giydiğimi yakıştırmıyorum halbuki çevremde herkes çok güzel olduğumu söyler ama ben hep kendimde kusur ararım