Arkadaşlar artık beslenmeyi tekrar düzene koymaya karar verdim yakın zamanda da inşallah yüzmeye devam edicem o yolu bile araç kullanmak yerine giderken yürüyorum yakın değil mesafe çok uzakta değil maksat yürüyüş olsun ama yüzmede çıkınca otobüsle dönüyorum bir de kızımı götürdüğüm için o yorulmasın diye onu bebek arabasında götürüyorum 7 yaşında .Her neyse ben hep plan disiplin seven birisiyl m o yüzden kendime kuralla rkoyunca kolay oluyor aranızda sporcu olan ya da beslenmesini 2 günlük 3 günlük şeklinde yapıp dolaba koyan var mı spor yapanların öğün beslenmesi oluyor ua ben mesela basmati pilav tavuk göğüs yanına mutlaka bir karbonhidrat daha ekleyip 2 günlük olacak şekilde yapıp dolaba koyuyorum eğer ertesi gün o olmazsa benim düzen çöp oluyor 3 güne tadı bozuluyor diye hep 2 günlük yapıyorum tekrar bu düzene döncem ama mesela pirinç tavuk yaptım karbonhidrat eklemem şart mı ? Salata okey. Akşam mesela yemeyip sadece yoğurt yiyorum yani bunun başka versiyonunu uapan var mı yazabilir mi hemde buradan herkese motivasyon fikir olsun .belki değişik öğün hazırlayanlar vardır merak ediyorum diyetisyen eşliğinde olanlar da yazarsa mutlu olurum