rana0234 Kızlar dulluk maaşı için nereye başvuruluyor ve hangi evraklar isteniliyor bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi ?
efeninannesi4207 rana0234 öyle aylık maaş yok ki eşi cezaevinde yada vefat edene veriliyor diye biliyorum. Annemde ayrıldı 2 yıldır aldıgı bişey yok
efeninannesi4207 Meri-Mel aa valla aklıma öyle gelmedi ki bilmiyorum öyleyse alabilir yazarlar bilenler zaten