29 aylık oğlum var 17 gün önce bezi bıraktık ilk bir hafta altına hep kaçırdı sonrasında çişini tutmaya başladı ve ben 2 saatte bir götürdüm çişini yaptı sanırım ona alıştı hiç çişim var kakam var demiyor ben götürürsem yapıyor onun dışında oyuna dalarsa veya parktan ayrılmak istemezse altına yapıyor ne zaman çişim geldi der veya ben yanlış bişey mi yapıyorum Mayıs ayının başında kreşe başlıyacak nasıl öğreteceğim bana yol gösteren olursa çok sevinirim