BWL yapayım dedim elma verdim başta çok güzel yedi ama saniyeler içinde boğazında kaldı önce ağladı bir anda nefesi kesildi ve morardı allahtan eşim evdeydi hemen çıkardı ama ambulansı aramış olduk sağolsunlar 3 dakika içinde geldiler hemen kandaki oksijen seviyesine bakıldı iyiymiş şükür ama ömrümden 10 sene gitti resmen. Şimdi çok korkuyorum bişey olur mu aslında biliyorum yapmam gerekeni ama o anda elim ayağım boşaldı çok kötü bir his Allah kimseye yaşatmasın