Lavinyaam- Kızlar prima kullanıyorum çok memnunum ama son zamanlarda bez mantarıyla karşılaşmaya başladım molfixs düşünüyorum primada 4 kullanıyodum molfikstede aynımıdır bide maviyle pure soft arası farklar neler sizler hangisini kullanıyosunuz
maygirl Lavinyaam- mavide islaklik gostergesi var digerinde yok maviye gore soft olani daha pamuklu.prima ile molfix numaralari birbine uyuyor 4 kullaniyosaniz molfixtede 4 alablirsiniz.ben geceleri taşma sorunu oluyor diye gece prima kullaniyorum.gunduz molfix mavi.
zubeyde14 Lavinyaam- bende prima ve molfix karışık kullanıyorum primada 2 molfixte 3 numara kullanıyorum molfix primaya göre kısa oluyor
Hernasipvaktineesirdir Lavinyaam- canım tek kelimeyle pure soft 21 aylık bebeğim tüm bezleri denedim tek memnun kaldıgım bu oldu ve tek PİŞİK YAPMAYAN. Uygun bulursan stokla hatta. Her yerde satılmıyor bu genelde internet üzerinden bulursun. Birde ıslaklık göstergesi yeniden eklendi bi ara kaldırılmıştı daha geçen hafta 4 paket aldım trendyolldan ıslaklık göstergesi var.
Hernasipvaktineesirdir Lavinyaam- evet ben prima da kullandım o farkı vermene değmeyecek bu da işini görecektir. Benim bebeğim de bu aralar çişini hep tuvalate yapıyor artık beze bay bay diyeceğiz sanırım. Biz pure softla çok iyi anlaşmıştık onu özleyeceğiz 🙃
2_oglanannesi Lavinyaam- molfix pure soft hiç kullanmadım. Ama kesinlikle mavi paket almayın derim. Sızdırmıyor küçülmediği dürece ama oğlum 3 aylık küçük çişi bile kokuyor bezde. Molfx premium kullanıyordum bu bitsin ona döncem beyaz paket olan yani.
Lavinyaam- 2_oglanannesi mavi paket 1. Ayda kullanmıştım pişik yaptı tekrar şans vermeyi düşinmüyorum
annesinintatlisi Kızım yeni doğduğunda sleepy kullandım ama hem pişik yaptı hem de taşma yaptı. Molfix pure n soft kullandığımdan beri hiçbir sorun yaşamıyorum gece dahi sizdirmiyor
syldz61 Molfix in hepsini kullandım . Premium ince ve güzel tam yaz bezi bence. Pure soft çok yumuşak tam istediğim gibi açıkçası. Trendyolda hayat satıcısındsn temin ediyorum .Favorileyin indirime düşünce kaçırmayın derim 😊
syldz61 Lavinyaam- Prima kullanmadm , ilk kızımda kullanmıştım ama içeriği temiz çıkmadığı için kullanmadm. Molfix kullanyorum gayet memnunum. Evet hayat adlı satıcı var trendyolda hepsiburada da var ara ara indirim de oluyor ordan alıyorum 😊
syldz61 Lavinyaam- Molfix pure and soft var ona bakabilirsiniz bir de Molfix premium özellikle hava alan yapıda yapılmış pişik karşıtı, ama dr.osman gönülal diye bir hekimm var pişik konusunda onu dinlemenizi öneririm 🌸