ayseninminnosu Bebeğim 17 aylık ben gormeden bulaşık tabletini alıp ısırmıs ama tukurmus hemen tadi kotu gelince gorup hemen ağzını bol su ile calkaladim az bi miktar yuttumu yutmadımı bilmiyorum ama şuan hic bi belirti yok kusma oksurme falan ne yapmam gerekir?