Merhabalar 5 aylık bebeğim 3 aydır alerji teşhisi kondu aptamil pepti syneo kullanıyoruz ilk başlarda tadını beğenmedi doktor azıcık pekmez koyabilirsiniz dedi artık tadına alıştı koymadan bile içiyor kilo alımı güzel herhangi bir sıkıntı olmadı zaten besleyicilik yönünden normal mama ile bir farkı yok dedi doktorumuz