Merhaba anneler . Oğluma ek gıda başladım . Su an tadım aşamasındayız . Og natural ürünlerinden almayı düşünüyorum fakat o kadar çok ki. En çok gerekli , sürekli kullandığınız neler var mesela ? Tam pirinç unu , tam yulaf unu , ruseymli irmik , yulaf ezmesi bunlar mesela olmazsa olmaz mı? Çok yabancıyım ek gıda konusunda . Yerlibakkal.com sitesini buradan kullanan var mı acaba ? Destek olursanız çok sevinirim 🌺