Busraae düzenli olarak götüreceğiniz bir çocuk doktoru bulmanız iyi olur bence. Hem takibini yapar hem de hastaneye gitmek gerekip gerekmeyeceğini bilemediğiniz durumlarda telefonla doktorunuzu arayabilirsiniz. Benim ilk çocuğum ve tecrübesizim, doktora gece vakti oğlanın kaka fotoğrafını bile atmışlığım var rengi ve yapısından korkup.