Kızlar 20 aylık bir oğlum var son birkaç aydır kakasını yapmadan önce kaka diye söylüyor sonra da yapıyor. Ama son birkaç haftadır kakası geldiğinde ağlıyor, kaka kakaa diye dolanıyor ağlıyor 10 dakikada falan anca yapıyor, kakası da öyle sert değil yani normal. Hani kabız canı acıyor falan desem o da değil. Acaba artık tuvalet eğitimi vermeli miyim diye düşündüm ama sanki erken gibi. Kakasını söylüyor evet ama çişini daha söyleyemiyor. Kakası geldiğinde söylemesini ben öğretmiştim, ıkındığını falan görünce aa kaka mı yapıyorsun oğlum falan diye defalarca söyleyince oda öğrendi ama çişi nasıl öğreteceğim açıkçası bilmiyorum. Bu yollardan geçmiş tecrübeli annelerden fikir istiyorum şimdiden teşekkürler😇