Arkadaşlar merhaba Bebeğim 17 aylık emziriyorum Günde 3 defa falan emiyor fakat ben emzirirken çok asabi oluyorum. Sanki hoşuma gitmiyor Emerken göğsümü cimcikliyor Asabi olunca söyleniyorum yapmasın diye Memeden bırakmak istiyorum etrafımdakiler baskı uyguluyor 2 yaşına kadar emsin diye Bende vicdan yapıyorum bıraktıramıyorum Yani ne yapayım bilmiyorum Bıraksam kimseyi dinlemeden çocuğum çok mu üzülür Yada emzirmeyi sevebilmek için teselli istesem sizden? Var mıdır benim gibi bir süreçten geçen atlatan.