gizem1101 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık süttüm yeterli değil hipp mama kullanıyoruz gaz yapıyor kilısuda geriden geliyor sizce hangi mama iyi Aptamil de gaz yapıyor sizin tercihiniz hangisi
gns123 gizem1101 ilk 5 ay Aptamil Conformil kullandık, sonra normal Aptamile geçtik. Hiç gaz sorunu yaşamadık
hilaluyar74_ gizem1101 aptamil şeker orani en yuksek mama bu yuzden sindirimi zor oluyor bende aptamil kullaniyordum eczaci bi arkadasimin tavsiyesiyle sma comfort kullaniyorum kolik gazli bebekler için mama sindirimi kolay
ZeydsMom gizem1101 yuruyene kadar kilo alimi en ustteydi. sonra zaten kilo alimi duruyor yavasliyor haraketlenince. Ama hala onde gidiyor