Kızlar yürüteç hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum. Tabiki tıp ilk önceliğimiz yeni yapılan araştırmalarda bebek kalça kemikleri gelişimi için zararlı demişler. Ama bu her bebekte olacak diye bir şey yokmuş. Ve daha önceki yıllarda yürüteç doktorlar tarafından öneriliyormuş. Şimdiki araştırmalar sonucunda sakıncalı olduğuna karar verilmiş. Sizler yürüteç kullandınız mı yada kullanmayı düşünüyor musunuz ? Yürüme arkadaşı düşündüm onuda kullananlar bazı markalar için hızlı gittiğini bebeklerinin düştüğünü söylediler. Bilemedim bende fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum 💖🙏