Bebegım 1 yasında yaz geldi pıknık sezonu acıldı dısarda kullananılecgım en ama en etkılı memnun kaldıgınız gözün kapalı al dediginiz bır sinek koruyucu istiyorum,ödüm kopuyor oglumu sınekler yicek die bırde sarısın beyaz tenlı ayrıyettende güneş koruyucu önerirsenız mutlu olurum ıkısı bır arada cıkmıs olur 🤲💙