Merhaba bebeğimin burnu çok tıkalı, eskiden beri serum fizyolojikle açılmayan bir burnu var yani hiç bir zaman serumu sıktığımızda diğer burnundan aktığını görmedik. Doktora sorduk nasıl yaptığımızı sordu anlattık. Doğru yapıyorsunuz ama belki burun içinde kanallar eğridir ondan faydalı olamıyordur diğer taraftan akmıyordur dedi.
İyi güzel de bu burun nasıl açılacak? Buhar makinası almak şart mı? Başka yöntem yok mu? Serum yaptığımızda hırıltı ve tıkanıklık daha artıyor. Dün gece hiç uyumadık 😓