rosemihra Kızlar bebeğim iki aylık yataş juno almıştım çöktü . Reflü yatağı seviyor . Umay bebek reflü yatağı kullanıp öneren var mı ? Sevibebe veya?
momas rosemihra umay bebek aldım oğlum hiç sevmedi halbuki yatak gibi yollarda çok iyi oluyor. Ama kullanmadı. Etrafı kapalı olduğu için 4-5 ay anca kullanılıyor ama. Onun dışında çanta gibi oluşu çok iyi
madambovary_ Umay bebe nin katlanip canta gibi olan yatagi var biz de ve kizim cok rahat ediyor. Kendi besiginin bile icine onu yerlestirip yatiriyoruz kenarlarinin olmasi guven veriyor kizima. Su an 2 aylik 3 ayda da kullanir sonra kucuk gelecektir sanirim
rosemihra madambovary_ 3 ayda küçük gelecek gibi duruyor mu ? Şu an kızım 2 aylık 1 aylık için değer mi bilemedim . Halbu ki biri 7 aylıkken kullandım demiş başka yorumlarda
forumgurmesi Umay bebeden aldım cok güzeldi cok beğenerek kullandık. Görüntüsü de şık öyle dümdüz beyaz sünger gibi olanlardan değil.
forumgurmesi rosemihra 3 ay kullandık zaten bebeğimde reflü yoktu gerek duymadık. 3 ay önlem amaçlı kusma vs olmasın diye kullandım.
kubi12 3 ay kullandım çanta gibi olanlarından almıştım . Hem beşiğe koydum hem hastalandığında yanıma koydum . Boyu uzayınca sığmadı mecburen kaldırdım . Çok memnun kalmıştım . Anneme falan gidip kaldığımızda yanımda oluyordu hep
rosemihra kubi12 sadece 3 ay mı 🥹 1 yaşa kadar kullanabilirsiniz gelişimine göre demiş yazmıştım Umay bebeğe
kubi12 rosemihra bana da aynısını dediler fakat boyu uzadı sıgmamaya başladı çünkü dört yanı da yastık . Yastık olmayan iç kısım boyu çok uzun değil . Onlar oraya boy ölçüsünü yastıklı şekilde yazmışlar canım