nesizade05 Kızlar bebeğim 4. Ayına girdin ilk ay yüzündeki isilik tarzı kızarıklıktan dolayı doktor süt ve süt ürünlerini kes dedi .2 ay başka bir doktor o isilikler çok normal istediğin Herşeyi ye dedi ben ne yapacağımı şaşırdım . Dün bir tanıdıkla konuştum bana diyor ki sen ye herşeyden sonra sütün az ve vitaminsiz olur bu çocuk ek gıdaya başlayacak onu verme bunu verme nasıl büyüyecek dedi hem ne oluyormuş yüzü kızarıyorsa o normal her bebekte oluyor yiyecen ki azar azar vücudu o besine alışacak alerjisi gidecek falan dedi bu dediğim kadın bana göre görmüş geçirmiş derler ya hani öyle yani boş biris değil . Şimdi benim kafama takıldı kadının dedikleri mantıklı geldi alerjinin ne gibi zararı olur ki bebeklere bizim sadece yüzde isilik var
amansallagitsin nesizade05 isilik olayi bazen terlemeden de olur alerji diyebilmek icin takip gozlem onemli. Bazi bebeklerde pisik yapar mesela vucuta dokuntu olur nefes darligi olur bi cok sey olur demem o ki gozlem cok onemli alerji doktoru ile gorusun
mrvc nesizade05 ben bu doktorları anlmıyorum benim oğlum da öyleydi ve hiç kesilmedi süt süt ürünü. Aksine doktorum bunlar bizim için gerekli o yüzden kesmiyoruz geçecek zamanla dedi. Bizim de yüzü öyle idi, bebek aknesi bebek egzaması. İki yaşına kadar geriler dedi şuan 8 aylık ve neredeyse tamamen geçti bile.
Baharayazzzz nesizade05 alerjinin ne gibi bi zararı olabilir ki derken ? Sanırım araştırmadan yada bilmeden konuşuyorsunuz kim ne derse inanıyorsunuz . Önce alerji testi yaptırmanız gerekiyor ondan sonra neye alerjisi varsa ona göre onu kesmeniz gerekiyor . Alerjide sandığınız kadar hafife alınacak bir durum değil maalesef
Mrcasl-1 nesizade05 Sağdan soldan duyduklarınıza inanmayıp kendinize iyi bi çocuk alerji doktoru bulmanız gerekiyor alerjisi varsa ve diyet yapılmazsa solunum alerjisine çeviriyor zamanla ve buda çocuğunuza zarar verir bağırsak tepkili alerji mesela bağırsaklarında kanama oluyor ve buda ne kadar zarar verici bişey çocuk için tahmin edersiniz şu süreçte iyi bi çocuk alerji doktoruyla görüşüp belirtileri gözlemleyip bi yol çizmelisiniz alerjisi varsa da diyet yapmama gibi bi ihtimal yok maalesef
mrvc amansallagitsin evet sıcaktan da oluyor hemen her şeye niye alerji diyolar ya bebeklerde olan bir şey bu bebek aknesi muhtemelen.
nesizade05 amansallagitsin ben netten baktım biz de sadece isimlik tarzı kızarıklık oluyor bazen sönüyor bazen çoğalıyor mustela atopia sürüyorum iyi geliyor başka belirti yok ama çözemedim ya doktora gitmeden anlaşılmayacak evet
nesizade05 mrvc bana da biri öyle dedi biri kes dedi ikilemde kaldım kestim ürünleri geçmedi ama sütümün kalitesi azaldı kilo alımı neredeyse durdu bebeğin
mrvc Baharayazzzz 6 aydan önce alerji testi yapılmaz. Sadece yüzde isilik gibi ise muhtemelen bebek aknesidir, bizim de öyle idi, sonra egzama şekline dönüştü, 8. Aydan yazıyorum geçti. Doktorum süt ürünlerini kestirmedi. İhtiyacımız var dedi.
nesizade05 Baharayazzzz evet bilmiyorum burdan bilgisi olan annelere danışıp fikir alıyorum ne var bunda ? 4. Ay kontrolünde zaten doktora götüreceğim
MayaliHamur Baharayazzzz kesinlikle katılıyorum size solunumu etkiliyor en başta.. milletin söylemi ile hareket edilirse sonuçlar dahada kötü olabilir… ayrıca 6. Aydan öncede test yapılıyor kim yapılmıyor demiş… biz yaptırdık 2 aylık bile değildi diyet yaptık sonra yaval yavaş açtık ve geçti.. çocuklarımızı neden tehlikeye atalım ki.. eğer alerji oranı çok düşükse ve septomları çok az ise kan yoksa mukus yoksa huzursuzluk kusma vs doktor zaten diyor az az yenilebilir tolere edilebilir diye
Baharayazzzz mrvc evet haklısınız oda olabilir biz sadece fikir verebiliriz ama ikiside ayırt edilebilecek şeyler 2 ay sonra test yaptırabilir . Ben sadece herkese inanmaması gerektiğini söylüyorum çünkü alerji hafife alınacak bir konu değil maalesef .
nesizade05 mrvc yaaa boşuna mı yiyip içmedim o zman bizde de aynen dediğiniz gibi sadece isiliyor yüzü
nesizade05 mrvc buraya nasıl resim atabilirim yoruma bilmiyorum atsam anlarsınız belki sadece yüzünde var
Bebegimm1 nesizade05 yüzdeki yeni doğan aknesi benm bebeğimdede var ilk bebeğimdede vardı netten bakın resimlerine
nesizade05 Bebegimm1 yenidoğan okey ama 4 aylık oldu olur mu ki hala .? Böyle isilik gibi bazen sönüyor gidiyor bazen artıyor
doruk14 nesizade05 benım bebeğimde de yüzünde kızarmalr oldu ama totişinde geçmeyen pişik bağırsak agrılarımız kakamızda kan yoktu fakat yeşile dönmüştü cok fazla huzursuzdu anne sütü + mama kullanıyoruz biz alerjş testş yaptırdık deri testınde bısey cıkmadı kan testını beklıyoruz doktor sadece süt ürünlerini tüketme dedi yumurta yıyebılırsın dedı ben yınede onuda yemıyorum mamayıda raporlu mama evolvıa aldık. Alerji belirtisi olan bebeklerde analifaksi olabilyomuş ve tehlıkeliymiş o yuzden test yaptırmadan bilemezsınız anafilaksi çok ciddi bi şok durumu
ozgecankosar nesizade05 nasıl bi mantık bu . Alerji çocuğun sindirim sistemini mahfediyor hep ağlıyor ağrıdan ishal olmaya nbaşlıyor kilo kaybı oluyo memeyi red başlıyo kakada kan oluyor daha neler neler siz gözlemleyin bi süre yemeyin sonra tekrar deneyin eğer tepkime olursa alerjisi var demektir 5.5 ayda test yapıyolar çıkıyor herşey 1 ay sabredin
aylaa26 nesizade05 alerji insanları ölüme kadar götürebilen birşey hafife alınacak birşey değil alerji olup olmadığına da test yaparak test sonuçlarına göre karar verir doktorlar ya ona göre beslenirsiniz yada beslersiniz benim bebeğimde alerjik bende alerjik biriyim benim ailemde alerjim mesela kardeşim bu sebebten ölümden döndü yediği besin küçük dilini şişirmiş uyuya kaldığında ve nefessiz kalmıs sans eseri görmeseydik ve acike götürmeseydik sonrasını düşünmek bile istemiyorum ya her ne kadar görüp geçirmiş olsalarda her insanın bünyesi bir değil onun demesine göre olmuyor o işler